Více
    -1.1 C
    Czech
    Sobota 22. listopadu 2025

    Emoce na Bohemia rallye. Těsný souboj, facka nebo povolená zkratka

    Jubilejní padesátý ročník Bohemia rallye nabídl hodně emocí a bylo jich možná ještě víc, než si účastníci přáli. Došlo na velká slova, facku i těsný souboj o první místo. Z něj se radoval Dominik Stříteský.

    Při sportovních akcích je vždy smutné, když se víc řeší jiné situace, než samotné výsledky. Ve víkendové Bohemia rallye nejlepších českých rallye pilotů tomu tak bohužel bylo.

    Hlavní pozornost strhl incident mezi Karlem Trojanem a Davidem Tomkem. Ten zachytily kamery, a tak je zjevné, jak Trojan mladšímu soupeři v servis zóně Hoškovice natáhne facku.

    Incident samozřejmě rozvířil další emoce a horlivě diskutovali i další účastníci kolem. Důvodem mělo být to, že Tomek brzdil Trojana na trati, což ho rozčílilo.

    Začalo se tam tak prášit, že kdybych koukl do zrcátka i klidně stokrát, tak bych ho prostě neviděl,“ řekl pro tn.cz napadený Tomek.

    Trojanovi byla kvůli napadení dočasně pozastavená licence. „Moje reakce byla nepřiměřená. Mrzí mě to, nepatří to k tomu sportu, ale já jsem zvyklý řešit si věci hned a mezi čtyřma očima,“ reagoval.

    Dusno bylo i na čele. Dlouholetí čeští rivalové a ti vůbec nejlepší mezi českými rallyovými jezdci Václav Pech s Janem Kopeckým také měli spor.

    Šlo o to, že si Pech ve druhé erzetě zkrátil trať, ale obhájil si to u traťových komisařů tím, že by si jinak poškodil svůj vůz.

    Nebyl jsem v autě šťastný. V sobotu se ke mě dostalo video, co provedla posádka číslo 2 (Václav Pech) a už to bylo podruhé docela velké provinění proti řádům. Když jsem si poté přečetl rozhodnutí sportovních komisařů, tak se mi z toho zvedal kufr. Myslím si, že měl být vyloučený,“ tvrdil Kopecký.

    Jan Kopecký
    Jan Kopecký. Foto: Rally Bohemia

    Ten nakonec prohrál těsný souboj o vítězství s Dominikem Stříteským. Ten triumfoval o osm sekund a byla to jeho první výhra v českém mistrovství.

    Kopecký zůstal na deseti výhrách z Bohemia rallye, ale smutnit celkově moc nemusí. I protože Pech do cíle kvůli technickým problémům vůbec nedojel. Kopecký tak může příště oslavit jubilejní desátý český titul. Pojede se zlínská Barum rallye a aktuálně vedoucí muž pořadí má komfortní náskok 108 bodů.

    Sledujte nás na sítích

    Lando Norris udává tempo v Las Vegas. I tak se ale vyskytly problémy 

    Lídr šampionátu Lando Norris vstoupil do Velké ceny Las Vegas skutečně velkolepě. V úvodním tréninku zajel nejrychlejší čas a naznačil, že v kvalifikaci bude „bojovat o pole position“. McLaren potvrdil výbornou formu, přestože druhá část programu byla zkrácena kvůli podezření na uvolněný kanálový poklop.

    Subriel Matias neprošel dopingovým testem. O titul WBC se možná neutká 

    Přípravy na lednový titulový zápas o pás WBC v superlehké váze dostaly zásadní trhlinu. Portoričan Subriel Matias, úřadující světový šampion a plánovaný soupeř Angličana Daltona Smithe, byl podle oznámení WBC pozitivně testován na zakázanou látku. Informaci předala antidopingová agentura VADA, která provádí testování v rámci dobrovolného programu určeného pro elitní boxery.

    Nečas třemi asistencemi dovedl Colorado k další výhře

    Martin Nečas znovu zazářil v NHL. Český útočník třemi asistencemi výrazně pomohl Coloradu k vítězství 6:3 nad Rangers. Vynikl i brankář Dan Vladař, jenž dovedl Philadelphii k obratu proti St. Louis a získal ocenění pro první hvězdu utkání. Naopak další čeští gólmani prožili náročný večer.

    Oleksandr Usyk se vzdal pásu WBO. Přebral ho Fabio Wardley

    Britský boxer Fabio Wardley se ocitl v nečekané, ale velmi výhodné pozici. Poté, co se ukrajinský šampion Oleksandr Usyk rozhodl vzdát titulu WBO v těžké váze, byl právě Wardley oficiálně povýšen na nového držitele pásu. Podle něj je však Usykovo rozhodnutí těžko pochopitelné, a to zejména proto, že se světový šampion vzdal titulu v momentě, kdy byl povinen čelit právě Wardleymu.

    Ferrari pod tlakem? Hamilton a Leclerc mírní napětí 

    Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé reagovali na ostré výroky předsedy Ferrari Johna Elkanna, podle něhož by „piloti měli méně mluvit a více se soustředit na práci“. Oba jezdci zdůraznili, že kritika byla míněná konstruktivně, a že vztahy uvnitř týmu zůstávají pevné.

    Lando Norris udává tempo v Las Vegas. I tak se ale vyskytly problémy 

    Lídr šampionátu Lando Norris vstoupil do Velké ceny Las Vegas skutečně velkolepě. V úvodním tréninku zajel nejrychlejší čas a naznačil, že v kvalifikaci bude „bojovat o pole position“. McLaren potvrdil výbornou formu, přestože druhá část programu byla zkrácena kvůli podezření na uvolněný kanálový poklop.

    Subriel Matias neprošel dopingovým testem. O titul WBC se možná neutká 

    Přípravy na lednový titulový zápas o pás WBC v superlehké váze dostaly zásadní trhlinu. Portoričan Subriel Matias, úřadující světový šampion a plánovaný soupeř Angličana Daltona Smithe, byl podle oznámení WBC pozitivně testován na zakázanou látku. Informaci předala antidopingová agentura VADA, která provádí testování v rámci dobrovolného programu určeného pro elitní boxery.

    Nečas třemi asistencemi dovedl Colorado k další výhře

    Martin Nečas znovu zazářil v NHL. Český útočník třemi asistencemi výrazně pomohl Coloradu k vítězství 6:3 nad Rangers. Vynikl i brankář Dan Vladař, jenž dovedl Philadelphii k obratu proti St. Louis a získal ocenění pro první hvězdu utkání. Naopak další čeští gólmani prožili náročný večer.

    Oleksandr Usyk se vzdal pásu WBO. Přebral ho Fabio Wardley

    Britský boxer Fabio Wardley se ocitl v nečekané, ale velmi výhodné pozici. Poté, co se ukrajinský šampion Oleksandr Usyk rozhodl vzdát titulu WBO v těžké váze, byl právě Wardley oficiálně povýšen na nového držitele pásu. Podle něj je však Usykovo rozhodnutí těžko pochopitelné, a to zejména proto, že se světový šampion vzdal titulu v momentě, kdy byl povinen čelit právě Wardleymu.

    Ferrari pod tlakem? Hamilton a Leclerc mírní napětí 

    Lewis Hamilton a Charles Leclerc poprvé reagovali na ostré výroky předsedy Ferrari Johna Elkanna, podle něhož by „piloti měli méně mluvit a více se soustředit na práci“. Oba jezdci zdůraznili, že kritika byla míněná konstruktivně, a že vztahy uvnitř týmu zůstávají pevné.